بخش انگل شناسی

نمایشگر یک مطلب

 

بخش انگل­ شناسی نیز دارای ۵ عضو هیأت علمی، مشتمل بر ۲ استاد، 2 دانشیار و 1 استادیار و یک نفر کارشناس­ است . بخش انگل شناسی شامل قسمت های هلمینتولوژی، تک ­یاخته ­شناسی و بندپاشناسی است و دانشجویان در ۴ مقطع تحصیلی در این بخش در حال فعالیت آموزشی و پژوهشی هستند.

 

این مقاطع عبارتند از: دکترای عمومی دامپزشکی، دکترای تخصصی انگل ­شناسی، دکترای Ph.D انگل­ شناسی و کارشناسی­ ارشد انگل­ شناسی. این بخش نیز در زمینه ­های تحقیقاتی بسیار فعال بوده و ارتباط قابل توجهی از این لحاظ با سایر بخش­ها و گروه­ ها دارد.

این بخش نیز در زمینه­ های آموزشی با سایر گروه ­ها ارتباط قابل توجهی دارد.

بخش انگل ­شناسی در زمینه تشخیص نمونه ­های ارسالی از سایر بخش ­ها و به خصوص بیمارستان دامپزشکی و نیز نمونه ­های ارسالی از مراکز متفاوت استان از قبیل اداره ­های دامپزشکی، اداره کل منابع طبیعی و محیط­ زیست مشارکت فعال دارد.

آزمایشگاههای بخش انگل شناسی

 

آزمایشگاه دانشجویی

 

آزمایشگاه روش های تشخیص بیماری های انگلی

 

آزمایشگاه تحقیقاتی

 

اتاق کشت

 

اتاق شستشو

 

اتاق نگهداری حیوانات

 

اتاق ترسیم

نمایشگر یک مطلب

 

خانم فاطمه خواجه کارشناس :  انگل شناسی   

شماره تماس دفتر : 4240

 

آقای سعید پیرزایی:  خدمات بخش

بخش آسیب شناسی و کالبدگشایی

نمایشگر یک مطلب

 

با ۳ عضو هیأت علمی شامل ۳ دانشیار، یک تکنیسین و یک کارشناس مشغول به کار می­باشد. این بخش نیز به قسمت ­های آسیب ­شناسی و کالبدگشایی تقسیم می­ گردد. دانشجویان بخش آسیب­ شناسی در دوره ­های دکترای عمومی دامپزشکی و دکترایPh.D آسیب ­شناسی (روزانه و پردیس) فعالیت آموزشی و پژوهشی دارند. یکی از مشخصه ­های بارز بخش آسیب ­شناسی ارتباط تنگاتنگ آن با بیمارستان دانشکده بخصوص در قسمت کالبدگشایی می­ باشد. از دیگر مشخصه ­های این بخش مشارکت و همکاری فعال در امور آموزشی و پژوهشی سایر بخش­ ها و گروه ­هاست.

 

آزمایشگاه های بخش آسیب شناسی و کالبدگشایی

 

آزمایشگاه تهیه مقطع

 

 

آزمایشگاه عمومی

 

سالن کالبدگشایی

 

نمایشگر یک مطلب

 

 

آقای حسین بهداروند : تکنیسین بخش

خانم فاطمه مهریان : کارشناس بخش

آقای طه شریفی : خدمات بخش

 

شماره تماس دفتر : 4116

بخش میکروب شناسی

نمایشگر یک مطلب

 

بخش میکروب شناسی هم اکنون با 4 عضو ثابت هیأت علمی مشتمل بر 1 استاد و 2 دانشیار، 1 استادیار و یک تکنیسین و یک کارشناس به کار خود ادامه می دهد. این بخش به نوبه خود به قسمت ­های دیگری از قبیل باکتری­ شناسی، ویروس­ شناسی، ایمنی­ شناسی و قارچ­ شناسی تقسیم می­گردد.

در حال حاضر بخش میکروب شناسی در مقاطع دکترای عمومی دامپزشکی، دکترای تخصصی میکروب­ شناسی و دوره Ph.D باکتری­ شناسی دانشجویان فعالی دارد. از مشخصه ­های این بخش ارتباط قابل توجه آن با امور آموزشی و پژوهشی سایر بخش­ها و گروه ­های دانشکده و حتی دانشگاه و نیز سرویس ­دهی در تشخیص نمونه­ های ارسالی می ­باشد.

 

آزمایشگاههای بخش میکروب شناسی

 

آزمایشگاه ایمنی شناسی

 

آزمایشگاه مولکولی

آزمایشگاه باکتری شناسی عمومی

آزمایشگاه باکتری شناسی اختصاصی

 

آزمایشگاه ویروس

 

آزمایشگاه قارچ شناسی

 

بخش شستشو

 

نمایشگر یک مطلب

 

آقای محمد باقری: کارشناس بخش

خانم نگار مهدی پور : کارشناس بخش

آقای علی اکبری : خدمات بخش

 

شماره تماس دفتر : 4119