آیین نامه ها

« بازگشت

آیین نامه های دکتری

اسناد
عنوان توضیح دانلود
شیوه نامه اجرایی دوره های دکتری تخصصی (Ph این شیوه‌نامه در ۲۸ ماده و ۳۹ تبصره در جلسة شمارة ۱۱ مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ به تصویب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز رسید و از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ برای دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) ورودی ۹۵ و بعد از آن، لازم‌الاجرا خواهد بود. دانلود (26,355.7k)
شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (ph این شیوه نامه در یک مقدمه، ۹ ماده و ۱۱ تبصره در جلسه شماره ۱۹ مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ به تصویب شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز رسید و برای دانشجویان دکتری تخصصی (ph.D) ورودی سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ و پس از آن، لازم الاجراست . دانلود (10,703.9k)
شیوه نامه شرح وظایف نماینده تحصیلات تکمیلی در جلسه های دفاع این شیوه نامه در یک مقدمه و ۲ ماده در جلسه ۱۹ مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ به تصویب شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز رسید و رعایت آن در همه دفاعیه هایی که از ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ به بعد برگزار خواهند شد، لازم الاجراست. دانلود (7,944.0k)
آیین‌نامه آموزشی دوره تخصصی(Ph این آیین‌نامه مشتمل بر یک مقدمه، ۲۶ ماده و ۱۵ تبصره در جلسۀ شمارۀ ۸۷۱ مورخ ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی به تصویب رسید و اجرای آن برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ و پس از آن الزامی است. دانلود (1,198.8k)
آیین‌‌‌نامۀ دورۀ دکتری با دو شیوۀ آموزشی ـ پژوهشی و پژوهشی این آیین‌نامه مشتمل بر یک مقدمه، ۱۵ ماده، ۲۲ تبصره در جلسۀ ۷۷۵ مورخ ۸۹/۸/۸ شورای برنامه‌ریزی آموزشی عالی تصویب شد و برای دانشجویانی که ازسال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ و پس از آن در دورۀ دکتری پذیرفته می‌شوند لازم‌الاجرا است و از تاریخ اجرا کلیۀ بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مغایر با آن لغو می‌شود. دانلود (176.1k)